Blue Snowflake MiaBlueMoon: SenzaBox říjen 2012

Štítky

25. října 2012

SenzaBox říjen 2012

           Ehm...ano, i já jsem podlehla a objednala jsem si svůj první boxík. Vybrala jsem si Senzabox. Konkrétní důvody pro to nemám, jen když jsem porovnala ty zářijové boxy, tak mě zaujal víc a ani tento říjnový nezklamal. Hlavně jsem byla překvapená z velikosti balíčku, nevím proč jsem si myslela, že je mnohem větší. Ale zato je roztomilejší. Přišel opět krásně zabalený a s luxusní kosmetikou. Vyplnila jsem si Beauty profil a podle toho vybírají nějaké produkty. 





SOUPIS PRODUKTŮ:
Loccitane en provence - Slamněkový denní krém
Loccitane en provence - Slamněnkový noční krém
Loccitane en provence - Tělové mléko Verebena
Loccitane en provence - Parfém Pivoňka 
Weleda - Mandlová denní i noční hydratační péče pro extrémně citlivou pleť
Benecos - Natural Kajal tužka na oči
Purity Vision - Deo krystal 24 hodin
Dermacol - Satin make-up base
Elmex pasta - Erosion protection





3 komentáře:

  1. Taky jsem se nechala zlákat :) Doufám, že příští měsíc bude ještě lepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. A už jsi začala testovat? Jak jsi spokojená? Díky za komentář a přízeň :)

      Vymazat