Blue Snowflake MiaBlueMoon: SenzaBox prosinec 2012

Štítky

23. ledna 2013

SenzaBox prosinec 2012

Recenze na SenzaBox...  prosinec 2012
Dala jsem si pěkně na čas, protože jsem chtěla pořádně produkty vyzkoušet, abych mohla hne při psaní článku říci o produktech více... 

☼Kartáček a zubní pasty - kartáček je strašně měkký a na zuby dost nepříjemný :( Pasty jsou dobré, pěkně v puse udělají pěnu, to mám ráda, že pak nemáte suchou pusu, nijak výrazná vůně a bohužel nemám pocit svěžího dechu, dlouhodobí efekt ještě neumím posoudit. 
☼Taštička Dermacol - okamžitě se u mě ujala, ihned jsem jí využila do kabelky na drobnosti, abych je nehledala.
☼Make Up for ever - Rouge asrtist - tak rtěnku jsem si dala poprvé ke Štědro večerní večeři, pak rozbalování dárků, popíjení vínka a když jsem šla o půlnoci spát, ještě jsem tam rtěnku měla... Pěkná barva, super výdrž. Příjemné nanášení, v mini velikosti se mi moc líbí do kabelky. 
☼Dr. Hauschka - velké zklamání, krém se vůbec nedá roztírat, je nepříjemný na pletí a dost mě pleť svědí, poté nanášení BB krému je složité, BB se nechce pěkně rozetřít. Za mě katastrofa :(
☼BC Oil Miracle Finishing - Olejíček mě nadchl, dávám si ho do vlasů už před foukáním, pěkně voní, nemastí. Stačí na dlaň malé množství a pěkně do vlasů rozetřít. 
☼Parfémová voda So Elixir Purple - vhodná voda do kabelky, velmi mě potěšila výdrž, opravdu voní celý den, na mě hodně silná, kořeněná. Vypadá dobře a v mini balení je vhodná...
24H Control Make-up+Satin Make-up Base - tak bázi mám hodně ráda, příjemně se rozetře, jemná vůně a pak se pěkně nanáší další vrstva. Bohužel barva make-upu na mě velmi tmavá, nemohu si v zimě dovolit.











Žádné komentáře:

Okomentovat