Blue Snowflake MiaBlueMoon: ELF kosmetika potřetí :)

Štítky

16. prosince 2012

ELF kosmetika potřetí :)

ELF kosmetika 

    Moje předvánoční objednávka ELF. Bereme s kamarádkou objednávku dohromady  pak si rozdělíme poštovné. Je to dobré, že ještě ušetříte :) Tentokrát jsem objednala docela hodně věcí. Stálice je u mě makup s SPF 15. Není to těžký a hutný, vypadá přirozeně a konečně není oranžový. Nově jsem vzali dva štětce, jsou velmi hebounké, příjemné a na cenu v pořádku. Mutlifunční líčidlo je bomba. Minulý týden jsem ho dala do kabelky na oslavu narozenin, namalovala jsem si s ním stíny, tváře a rty. SUPER!!! Chtěla jsem vyzkoušel lak na nehty, jak na tom bude kvalitně a z toho jsem měla další šok. 4 dny jsem ho měla jak čerstvě nalakovaný. Barva krásná, určitě není poslední. Pak jsou tu linky na oči, ty jsou fajn, jen s nimi neumím ještě pořádně pracovat, tréning to spraví. 
Zhodnocení celé objednávky je opět pozitivní, nedám na ELF dopustit a čím dál víc mě baví :))



1 komentář: