Blue Snowflake MiaBlueMoon: SenzaBox listopad 2012

Štítky

1. prosince 2012

SenzaBox listopad 2012

Krásnou slunnou sobotu u Vašich přijímačů přeji :)) 
Sice je venku nádherné počasí, když se zadíváte na nebe, ale když se podíváte opačným směrem tak už to není pěkný pohled. Ráno jsem šla do práce jak blázen, co krok to smeknutí. Tak jsem už doma a budu se na tu nádheru koukat jen z okna :) Dneska Vám přináším nový článek o Senzaboxu. Po říjnu jsem byla hrozně moc spokojená s výrobky, hlavně s tužkou na oči a bází, tak jsem rychle objednala i na listopad a prosinec. Říkala jsem si, bázi jsem si chtěla koupit dlouho, peněz to bylo hodně a díky boxu jsem jí získala ještě za méně s dalšími produkty. Bohužel, když jsem otevřela listopad, dostala jsem klepec přes ruce. Černou nemám ráda, ale teda to přežiji, barvy podzimu jsou přeci krásné - hnědá, béžová, oranžová, červená... Mašle je pěkná s potiskem, dobrý nápad.  Po otevření letáčky, podle mě dost zbytečné... Nekupujete si hromady papírů, ale produkty na zkoušku... Když se Vám to bude líbit a využijete ten produkt, tak už je jedno, zda si koupíte produkt za 299,-- nebo 270,-- to už mě fakt nevytrhne. Seznam produktů vypisovat tentokrát nebudu. Jen už můžu zhodnotit vyzkoušené produkty. Doufám, že se vytáhnout v prosinci, jinak leden už neobjednám :( A jak hodnotíte listopadový Senzabox? 

První je balzám na rty... biobalzám... Mám příchuť Cherry & Vanilla. Moc mi nevoní, pěkně promastí pusu, ale dlouho nevydrží. Zhodnotila jsem, že je dobrý na odřený nos. 

Odličovací voda. Naprostá katastrofa, mám pocit, že mi sedře kůži a vytrhá řasy. Jednou a dost!!!

Přírodní korektor Lavera... Světlý odstín. Krycí schopnost 00nic... Vůně také nevábná.

Ráno jsem si umyla vlasy šamponem od label.m! Co musím strašně moc pochválil je vůně. Naprosto úchvatná. Konzistence taky příjemná, pěkně se vetřel do vlasů a napěnil. Vlasy po smytí byly dost zacuchané, po rozčesání a volném uschnutí jsou dost suché. Pořád krásně voní. 

Sůl vyzkouším dneska při relaxační koupeli :)








2 komentáře:

  1. To je vidět, jak jsou vůně individuální věc. Mě lavera korektor voní a šampon moc ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář... Ještě, že je to tak, co kdyby všem vonělo všechno. Neměli bychom si z čeho vybírat :))

      Vymazat