Blue Snowflake MiaBlueMoon: Stylově i s velikostí XXL!

Štítky

26. listopadu 2012

Stylově i s velikostí XXL!

        Dneska jsem se probudila s plánem práce na celý den. Tak hned jak bych měla začít něco dělat mě nenapadlo nic jiného, než napsat nový článek. Mám hromadu nápadů co napsat, ale co jsem našla Vám musím ukázat. Pravda je taková, že velikost 34, 38 mají ty nejšťastnější z nás, velikost 42, 44 je naprosto běžná, ale velikosti pokračují i dál. Článek, který je na webu prozeny.cz se mi moc líbí a ukazuje slavné krásné hvězdy s obrovským životním potenciálem a chutí pracovat na svých oborech. Které šaty se líbí nejvíce Vám? 

Odkaz: Slavní XXL

 Queen Latifah

 Adele

 Beth Ditto

 Melissa McCarthy

Jill Scott

Queen Latifah 

Queen Latifah 

 Queen Latifah

 Amber Riley

Amber Riley 

Amber Riley 

 Adele

 Adele

 Adele

Oprah Winfrey

Žádné komentáře:

Okomentovat