Blue Snowflake MiaBlueMoon: Oblíbená zahraniční blogerka/youtuberka JUDY

Štítky

10. listopadu 2012

Oblíbená zahraniční blogerka/youtuberka JUDY


     Sobota je krásný volný den, ale ne když jsem v posteli s nějakou nemocí :( Nejlepším přítelem je pak kanál youtube a dneska jsem tam našla jednu super blogerku a youtuberku. Mám své oblíbené, ráda na ně koukám, sleduji s jakými novinkami přicházejí. Ale tahle blogerka mi vyrazila dech, koukám na její videa už několik hodin v kuse a stále mě to nepřestalo bavit, naopak ještě víc chci vidět z její ho osobního, kosmetické a módního života. Mnohé z Vás jí budou znát. Nejlepší na tom je ta spontánnost. Není to vůbec vymyšlené, videa a její blog píše sám život. Život o které sníme? 
Jmenuje se Judy a její manžel Benji. Letos 18. října se jim narodila první dcera Julianna :)  
Videa o kosmetice, líčení a vlasech jsou super a Judy je krásná ženská. To, že se stala maminkou a mluví o tom na blogu, píše, fotí a dokonce je tam sestříhané porodní video dostalo všechno ještě větší hodnotu :) Přeji jejich holčičce hodně zdraví a štěstí do života. Judy přeji mnohem více odběratelů, čtenářů, šťastné manželství a ještě hrooomadu dětiček :) 


YOUTUBE: its Judy's Life

1 komentář: