Blue Snowflake MiaBlueMoon: Sebamed Baby krém

Štítky

8. listopadu 2012

Sebamed Baby krém


        Moje pleť je jedna velká citlivka... Nemůžu si dovolit na ní dát jen tak něco, skoro všechno mě svědí, tak testuji a zkouším různé krémy, které bych mohla používat pro hydrataci. 
Byla jsem i na kožním oddělení pro radu, co bych mohla používat, dostala jsem vzorečky / už nevím názvy produktů / a bohužel ani ty nic moc. Nyní jsem hodně dlouho používala krém EVIA a s tím jsem byla nadmíru spokojená. Ze Senzaboxu jsem vyzkoušela Weleda - Mandlová denní i noční hydratační péče pro extrémně citlivou pleť a to pěkně štípalo :( Nyní jsem začala používat tento dětský krém Sebamed. Není přímo na pleť, ale tak hlavně že neštípe. Je to jemný bílí krém, pěkně se vpije a nejde moc dlouho rozmazávat, krásně ho pleť přijme. Po nanesení nesvědí, nevoní a celý den je pleť jemná, příjemná na dotek, hydratovaná. Takže za mě ANO!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat