Blue Snowflake MiaBlueMoon: Den v nákupním centru :) BB Loreal

Štítky

16. prosince 2012

Den v nákupním centru :) BB Loreal

Krásnou třetí adventní neděli :) Tento týden se mi poštěstilo si užít nádherný den v nákupním centru. Takový den u mě nastává jednou za rok, ale stojí za to. Prolézt všechny obchody a koupit si co se mi líbí. Tak vypadal nákupní košík asi v půlce nakupování. Většina věcí byla pro mě, takže takové malé Vánoce předem a dárků jsem moc nevzala, na ty se vydám tento týden. 


 Dostala jsem nádhernou svíčku. Barva do fialova mi ladí do pokoje a je Vánoční, ale myslím, že si jí nechám celoročně, když otočím tu hvězdičku. 


 Dlouho jsem chtěla formičku na muffinky, tak jsem si jednu pořídila a muffinky dopadly naprosto skvěle a všechny byly pryč ještě než vychladly :)

 Naběračka na špagety. 

 Formička na tiramisu, doteď jsem jí dělala do plastových misek a teď už bude dobře vypadat a skvěle chutnat. 

 Můj první modrý šál :) Je z Bagx, kde mají pěkné věci a slevy. Je kašmírový a moc příjemný. 

 Z HMka a z Rossmanu jsem si přinesla nové laky na nehty. 

 ZÁVĚREM NÁKUPU BYL V AKCI BB KRÉM OD L´ORÉAL. 
Trochu jsem se bála, aby nebyl oranžový a neděla masku. Je naprosto přirozený a všechny vlastnosti, které ho popisují mu sedí (24 hodin hydratace, krytí nedokonalostí, tonizuje, zmenšuje póry, vytváří bezchybnou pokožku). 


1 komentář:

  1. dni v nákupnom centre vedia byt super. Hlavne s plnou peňaženkou. Ty si nakupila parádne.

    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí a kde môžeš vyhrať krásnu cenu:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat