Blue Snowflake MiaBlueMoon: Kosmetická taštička

Štítky

26. července 2012

Kosmetická taštička

Vůbec se mi nechce spát, tak jsem se rozhodla přidat ještě jeden příspěvek a to v podobě mé kosmetické tašky. Mám jí pořád na stole a používám jí denně, nosím v ní líčení na den i noc a když mě něco omrzí, tak si  vlezu do šuplíku, kde jsou další zásoby a vyměním si produkty a zase o to víc mě to baví. 
 Taška je obyčejná od Adidasu se zipem a ozdobená vlastnoručně vyrobenými plackami. 
 Když se otevře, je tam ještě místo a přitom dole bude vidět co vše v ní nosím a skladuji. Včetně věcí pro štěstí jako mušličky od moře a nebo BYT od strejdy. 
 V malé kapse jsou náušnice, střídám si je každý den podle oblečení, kupuji si je nejraději v shopech za ceny od 29 korun. Infantilní sloníky a Hallo Kitty nosím pouze do práce k dětem, mají to moc rády a chodí se dívat na náušnice a padá z nich ostych. 

Je to tady!!! Vybalená taška, uvidíte úplně všechno a něco víc. 
- 3 balzámy na rty - SOS je výborný, Oriflame je hydratační a Labello je barvící
- Oční roll-on Garnier - skvělý, báječný, chladivý, každé ráno kolem očí roztírám
- Alverde make-up velmi lehký, krásně se roztírá, na léto pro mě ideální
- Nivea Creme klasika a vynikající pleťový krém Exipial Kids
- Oční stíny Dermacol, jsou pro mě hit léta a používám jen ty
- 2 oční štětce, jeden z H&M vynikající a druhý bílý u kterého nejde přečíst jméno
- nepostradatelný adaptér na kartu a Flash disk 16GB
- řasenku mám teď od Rimmel, nevadí, ale zázrak to není
- tvářenku Rimmel nepoužívám denně, ale barva je pěkná na večerní líčení 
- černá tužka od MAC na watterline a na horní víčko 
- Rtěnka od Essence - příjemná barva a krásně hydratuje a neslepuje rty

Žádné komentáře:

Okomentovat