Blue Snowflake MiaBlueMoon: Nákup kosmetiky 07/2012 1.díl

Štítky

26. července 2012

Nákup kosmetiky 07/2012 1.díl

 Nejdřív jsem navštívila DM a koupila jsem si sprchový gel Mango a vanilku (Jemně čistí pokožku a dodává jí potřebnou vlhkost a svěží letní pocit.) , krásně voní a má lehkou krémovou konzistenci, jede se mnou na dovolenou společně se štětičkami a Balea čistící, odličovací ubrousky (Jemně čistí pleť a oční partie od nečistot a odstraňují i vodě odolný make-up.)
 Ve výhodné akci jsem koupila sprchový gel Adidas (Hydratační sprchový gel Adidas pomáhá udržovat přirozenou rovnováhu pokožky a probouzí tvoje smysly, obohacen mátou.), který byl spojen s deodorantem Adidas Fresh Action. Neodolala jsem vůni Adidas Fruity Rhythm. Nivea sprej antiperspirant Invisible for Black & White Clear je už moje klasika, měla jsem modrý, teď jsem ti koupila tento růžový, opravdu nedělá skvrny, příjemná vůně a velká spokojenost.
Abych na dovolené udělala parádu :) koupila jsem si bílou čelenku s velkou kytkou a nový modrý hřeben na rozčesávání a profouknutí na dovolené, kam sebou nevezu všechny vlasové komponenty. 

Žádné komentáře:

Okomentovat