Blue Snowflake MiaBlueMoon: Moje první kosmetika ♥EFL♥

Štítky

27. července 2012

Moje první kosmetika ♥EFL♥

 DNESKA DORAZIL MŮJ PRVNÍ BALÍČEK, MÁ PRVNÍ OBJEDNÁVKA OD ELFU. 
Kosmetika byla pečlivě zabalená raději ve dvou obálkách. 
 Ve druhé obálce už byla naskládaná kosmetika vše podle objednávky s paragonem. 
Tady už v celé kráse kompletní moje první sada, některé věci ve slevě, nejlevnější 39Kč a nejdražší 85Kč. Brala jsem jen základní řadu Essentials a limitovanou kolekci. Za mou novou kolekcí stojí jedna skvělá a naprosto úžasná a unikátní a charismatická blogerka "petralovelyhair". Její videa s recenzemi jsou shlédla a šla objednávat, v pondělí večer jsem poslala objednávku na českém webu. V úterý večer jsem přes internetové bankovnictví poslala peníze a dneska, čili pátek mi balíček doručila Česká pošta přímo domů. 

- ESSENTIALS Tekuté oční linky black

- ESSENTIALS Lehký hydratační make-up SPF 15 - ivory

- ESSENTIALS Báze pod oční stíny - nude
- ESSENTIALS Výživný balzám na rty - Strawbbery Creme


- Limitovaná Kolekce Beauty School kolekce řasy & obočí - Lash & Brow Collection

- Limitovaná Kolekce Holiday 2011 - Sada třpytivého pudru se štětcem

- Limitovaná Kolekce Beauty School Beauty Book - oči - Bright 

Žádné komentáře:

Okomentovat