Blue Snowflake MiaBlueMoon: Kosmetika ELF + návod nákup e-shopu

Štítky

28. září 2012

Kosmetika ELF + návod nákup e-shopu

Krásný páteční večer :) 
Po výborné první zkušenosti s kosmetikou ELF a objednávkou na e-shopu jsem objednávala znovu a chtěla bych Vám výrobky představit. Dokonce jsem ukázala výrobky kolegyni a byla překvapená z cen a kvality. Nakonec toho měla ještě více než já... :) Určitě se jí budu vyptávat a napíšu o jejích produktech zkušenosti...

Pokud se bojíte nakupovat na e-shopu, tak strach je tady naprosto zbytečný. Stránka organizační funguje u Elf kosmetiky perfektně. Zaregistrovala jsem se, vyplníte formulář se základními daty. Poté v klidu procházíte produkty a rovnou si je můžete dávat do nákupního košíku. Můj typ je, že si tam dám vše co se mi líbí a co bych chtěla vyzkoušet a po projití všech produktů se podívám co jsem si do košíku dala. Pak kontroluji co jsem vybrala, zda si vezmu vše nebo jsem na něco zapomněla. Je možné ihned u produktu si navolit počet kusů i produkt smazat. V dalším kroku potvrdíte fakturační údaje, kam chcete balíček poslat a ihned si můžete vybrat i způsob dopravy, což mě je velmi sympatické, nechávám si balíček uložit na poštu a když mi přijde SMS mohu si ho jít ihned vyzvednout a nečekat na doručovatele. Cena poštovného je neobvykle nízká a to opravnu pouhých 65 Kč za zásilku nad 300 Kč v nákupu. Kdo posíláte s ČP balíky, tak víte jak to s cenami je. Nijak si to bláznivě nenavyšují a proto smekám klobouk. Velmi důležitý je při nakupování email. Protože po odeslání objednávky Vám do schránky přijdou pokyny k zaplacení. Platím ihned přes internetové bankovnictví. A po odeslání platby mám balíček do 3 dnů doma. Je to skvělé nakupování a nebylo určitě poslední. Pokud k nákupu budete mít dotazy, ráda je přivítám v komentářích nebo do emailu.

Při této mé druhé objednávce jsem si vybrala tyto 4 produkty:)

ESSENTIALS Štětec na oční stíny šikmý - Sametově hebký stětec zdůrazní líčení v záhybu očního víčka nebo je vynikající pro použtí přímo pod obočím pro zvýraznění odstínu. Vhodný na nanášení všech typů očních stínů. e.l.f. profesionální štětce byly navrženy a testovány profesionálním vizážistou Scottem Vincentem Borba. Každý štětec je ergonomicky navržen tak, aby perfektně sedl do ruky a usnadňuje dosažení dokonalého bezchybného finálního vzhledu při každé aplikaci.   


ESSENTIALS Třpytivé multifunkční líčidlo v tubě - Multifunkční – víceúčelové pěnové líčidlov tubě s vitamíny B, C a E k okamžitému rozjasnění a uklidnění pleti bez následného pocitu mastnoty.



ESSENTIALS Výživné pero na nehtovou kůžičku - Vyživující sérum ve formě pera je ta pravá vychytávka pro všechny náročné dámy! Praktické balení umožňuje rychlou a pohodlnou aplikaci. Sérum slouží k hydrataci a zjemnění nehtové kůžičky a výživu nehtů pro pěstěný, zdravý a lesklý vzhled. Vyživuje suché nehty a léčí roztřepenou nehtovou kůžičku. Unikátní pero hydratuje kůžičku efektivně a rychle schnoucí vzorec umožňuje čistou aplikaci. Obohacené o vitamíny E, A, C, Pro-vitamín B5 a aloe vera. Tento rychle působící komplex hloubkově hydratuje, vyživuje a uzamyká vlhkost. Klíčové ingredience - avokádový a mandlový olej pomáhají vylepšit stav nehtů a kůžičky pro lepší vzhled. Výsledkem je měkčí, snadno upravitelná kůžička a zdravé hydratované nehty.

ESSENTIALS Výživný balzám na rty - Spása pro vysušené rty. Tento inovativní balzám pokrývá rty přirozenými živinami a zklidňujícími přísadami a postará se o výživu i těch nejcitlivějších rtů. Obsahuje bambucké máslo a vitamíny A & E pro dlouhotrvající ochranu.




Žádné komentáře:

Okomentovat