Blue Snowflake MiaBlueMoon: Nákup kosmetiky 09/2012 3.díl

Štítky

25. září 2012

Nákup kosmetiky 09/2012 3.díl

Ahoy Blogerky :) 
Dneska jsem si udělala dámské dopoledne a vyrazila jsem do města. Nejenže jsem si vyřídila co jsem měla napsané už týdny, ale také jsem prošla drogerie a koukala co nového je na trhu.  Jelikož jsem sundala nehtíky akrylové, tak jsem si koupila nějaké laky a začnu se o nehty starat sama. Těším se, až budu procházet Vaše blogy a hledat nápady na nehty, jak nejlépe na francii  nebo mix barev a možností. 

Dostala jsem od Adel makeup od Dior. Jmenuje se přesněji - Diorskin Nude Skin-Glowing Makeup SPF 15, odstín 020. Je to pouze vzorek, ale dost na několik odzkoušení.
Další jsou dva makeupy od značky Rimmel - Stay Matte v odstínu 103, také vyzkouším. Na ty se obzvlášť těším, protože jsem o nich četla zatím velmi dobré recenze. 

První lak jsem si vybrala už na internetu, je od Essence Studio nails - 24/7 - Báze na nehty umí skoro všechno. vyhlazuje nehty, chrání je proti ztrátě barvy a rychle zasychá. Můžeš ho použít buď jako podkladový lak tak i krycí lak s dlouhotrvajícím efektem s leskem. 
Druhý lak je od Catrice - Ultimate Nail lacquer 470 Snow Motion! - Jednoduše neporazitelné: maximální barvy, maximální lesk, maximální efekty a pokrytí. Plochý a profesionální štěteček ti pomůže s precizní aplikací laku a to jen s jedním tahem. Neobsahuje formaldehyd. NAPROSTO NEJHORŠÍ LAK! Nedrží, praská, hodně tekutý, nekryje, neschne, utvářejí se po nanesení barevné mapy.
Třetím lakem v pořadí je Essence gel-look XXXL shine. Tento tak jsem už testovala a nevím, jsem z něho v rozpacích. Vypadá pěkně na nehtech, ale nechce uschnout. 
Poslední lak je světle fialkový od Essence Colour & go. Dneska ho vyzkouším :)

Žádné komentáře:

Okomentovat