Blue Snowflake MiaBlueMoon: Recenze očních stínů MAC 01

Štítky

8. září 2012

Recenze očních stínů MAC 01

MAC MAGIC COLORFUL EYESHADOW
Přivezla jsem si z dovolené oční stíny od značky MAC a už týden je testuji. Je to 6 stínů, barvy hnědo-zlaté. Musím říct, že jsem byla velmi překvapená, nejsou to typické stíny. Ráda si dávám na oči 3 barvy, jednu do k nosu, světlou barvu a pořádně ji rozetřu, druhou tmavší dávám přes víčko a třetí nejtmavší jen do koutku očního víčka. Bílá jde krásně roztírat, hnědé taky, ale ty 3 do zlata které vidíte jsou velmi mastné a vůbec nepráší ani na štětec jich musím dát opravdu hodně, aby na oku byly vidět. Jsem z nich opravdu zatím překvapená. Jen co mě mrzí, že se velmi rychle i s podkladovou bází na oči velmi rychle slijí do linky :( Na intenzitě neztrácejí, krásná barva celý den. 

2 komentáře:

  1. Do MAC se vyplatí investovat. Já jsem zatím se vším byla spokojená, jen mě překvapilo, že stíny se slívají. Doufám, že někdy stíny uvidíme přímo na tvých kukadlech ;-).

    Giveaway Chanel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za první komentář na mém blogu. Právě jsem taky investovala a tak teď je používám jen o víkendu. Tak až někam vyrazím, udělám fotku :))

      Vymazat