Blue Snowflake MiaBlueMoon: Móda podzimu 2012

Štítky

24. září 2012

Móda podzimu 2012

Ahoy:) 
Tak se hlásím s novým úlovkem, tentokrát ne z obchodě s kosmetikou, ale obrázkem módy, která je aktuální pro letošní podzim. Móda je u mě velká neznámá? Většinou dávám v oblečení přednost pohodlí a účelnosti než vkusu a eleganci. Ale dneska ráno mě praštil do očí článek o letošním podzimu a tato fotka s oblečením. Snad poprvé se mi líbí vybrané oblečení a i barvy mi nevadí a dokázala bych si to představit. Letošním podzimním hitem se tedy stává cihlová barva a denim. Rozhodně si to můžeme přetrasformerovat do barev modré, hnědé, béžové, možná i oranžové. Ale dejte pozor, všeho moc škodí. Takže dnešní můj outfit je naprosto jasný-vyndám tmavé rifle, béžové balerínky a béžovou kabelku :)

2 komentáře:

  1. Jojo, to je také moje gusto :)
    Docela mě překvapilo, že sleduješ můj blog, když píšeš o kosmetice atd., které se já prakticky nevěnuji. Jsem ráda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je strašně moc jednoduché :) Miluji miminka a ty tam máš článek o neonatologii. Pracuji jako chůva a to říká hodně, tak se velmi těším na další tvoje příspěvky z nemocnice. Mia

      Vymazat