Blue Snowflake MiaBlueMoon: Nákup kosmetiky 09/2012 1.díl

Štítky

7. září 2012

Nákup kosmetiky 09/2012 1.díl


Neodolala jsem musela jsem si dojít pro novou řasenku. Četla jsem o řasence Catrice - Glamour Doll - Volume Mascara. Řasenka má gumový kartáče, štětinky jsou krátké. Hned jak jsem jí rozdělala, neviděla jsem vůbec žádné žmolky na kartáčku a tak jsem jí hned hodila do košíku. Zkoušela jsem jí zatím dvakrát a byla jsem docela překvapená. Pěkně rozčeše řasy, jsou tmavé, pěkně vidět, ale teda vůbec neprodlouží, ale opravdu podle názvu jen zhustí. Budu zkoušet dál...

Rtěnku jsem vůbec nechtěla, ale když jsem na ruce vyzkoušela barvu a ten lesk a ještě fialový obal, tak šetření, nešetření, musela jsem jí mít. Je to odstín Funky Funky číslo 59. :)

2 komentáře:

  1. Na tu řasenku u si dělám nějakou tu dobu zálusk, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem s ní moc spokojená, opravdu krásné řasy. Jen trvanlivost je slabá, cca 6-8 týdnů a pak už se drolí a je vyschlá :( Poměr cena a výkon bych řekla, že odpovídá. Děkuji za komentář

      Vymazat