Blue Snowflake MiaBlueMoon: Sundání akrylových nehtů

Štítky

18. září 2012

Sundání akrylových nehtů

Ahoj blogerky!
Chtěla jsem se s Vámi podělit o další krok u mě, novinka je to velká? Nechala jsem si sundat u odbornice akrylové nehty. Nosila jsem je dlouho, nejdřív 4 roky a pak jsem měla chvíli pauzu a teď rok a půl. Chodila jsem na ně do asijského studia, ale čím dál víc jsem se tam bála jít, protože jak na mě vytáhli elektrickou brusku, tak se mi orosilo čelo. Nehty se staly tak citlivé na brusku, že ta bolest mě odrazovala. Ale našla jsem odbornici, která to umí a ví, že se jen pilují a doplňují jinak, je to úplně jiné než gelové. Jenže jsem se odstěhovala do velkoměsta a najednou chodit na nehty je problém... Tak prostě jsou dole a ukážu Vám teď svoje, které jsou jen udělané bílou proužkou a krycím lakem, prostě francie...

Žádné komentáře:

Okomentovat