Blue Snowflake MiaBlueMoon: Nákup kosmetiky 09/2012 2.díl

Štítky

18. září 2012

Nákup kosmetiky 09/2012 2.díl



Opět jsem byla nakupovat, nekupuji toho mnoho, ale ráda si udělám radost. Teď jsou u mě nové tři věci v koupelně. Používám je už přes týden a tak i pár slov o nich. 

Chodím na melíry, tak jsem si nechala doporučit šampon na stříbření vlasů. Musím uznat, že na radu kadeřnice ho používat jen 3x do týdne jsem nechtěla slyšet. Vidím, že opravdu ho více používat nesmím. Vlasy jsou po umytí suché, takové tvrdé a s kondicionérem je opět vše v pořádku. Druhý den jsem je umyla a už to není fajn, je nutné to střídat s jinými šampony, takže opravdu použít jen obden. Na šamponu píšou:  šampon na bílé a stříbrné vlasy - navrátí bílým a stříbrným vlasům lesk a vitalitu -speciální kombinace jemného šamponu a výtažků pigmentu - při pravidelném používání se pigment kumuluje a vlasy mají přirozený stříbrný nádech -díky pH 5.5 je vhodný i pro denní použití.

Jako další jsem si koupila v akci Douglas sprchový gel Bourjois Antistresový. Hned jsem ho večer vyzkoušela a opravdu teda co sprchových gelů už jsem měla, ale toto je opravdu luxusní... 
Na gelu je napsané: Minerální sprchový gel proti stresu s obsahem 98 % přírodních složek. Jeho vůně navozuje pocit klidné mysli a vyrovnanosti. Pokožka bude po použití vyhlazená, svěží s pocitem okamžitého zklidnění.

Poslední věc jsem si včera v akci koupila od Balei uhlazující krém na vlasy. Dneska ráno jsem ho vyzkoušela a dala jsem ho do konečků. Krásně voní, to je největší výhoda. Vlasy jsou příjemné a opravdu uhlazené a zatím nevypadají mastně po použití, to se mi stává u těchto produktů často. 
Na krému je napsáno: Uhlazující krém zkrotí a narovná nepoddajné a rozlítané vlasy jakékoliv délky. Výsledkem jsou hladké a rovné vlasy po dlouhou dobu. Krém dodá vlasům lesk, snadno se vyčesává a chrání vlasy. 



Žádné komentáře:

Okomentovat